AMERICAN all in

Har testat det bästa med detta landet, AMERICAN BREAKFAST!!! Tänk dig allt onyttigt du kan komma på, gångra det med 10 och så håller du lite lönnsirap över det så har du det!!! Men mums så gött!
Hittade värsta typiska stället också med bås och sletna servitriser...


fööör mycket gott att välja mellan för Fanny


islatte på dirren bah




7th heaven on 7th street


sunny side up!!


socker- och fettkickade som aldrig förr drog vi ut på shoppingspree också. Vi har köpt vrålfräscha skor med 12 cm klack hahaha.. så jag är 1.92 i mina!!!







sen tänkte vi att eftersom vi redan har totalfettat denna dagen kan vi lika gärna fortsätta och åt en härligt slabbig  lunch på subway (subway melt extra ost, sås och pepperoni!!)
sjysst size på läsken (den är avklippt på bilden men muggen fortsätter typ ner till knäna)



NU SKA VI TILL HARD ROCK CAFÉ INNE I MIAMI OCH ROCK THEIR WORLD!!
Imorn kommer gårdagens vilda festbilder upp...MJAAAUUUU...

puss pch pisk
Emma the best

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej underbara Emmsen!!! Ni verkar ha det underbart!!! Lever genom din blogg nu så jag får lite ävenyr i min vardag! Va rädd om dig och parta like hell ;) som bara Duuuu kan! Pussar Anna (SIS)

2011-02-19 @ 08:24:19
Postat av: martina alvarez

freak out you had french toast! that's what i always drunk eat. =P

2011-02-19 @ 08:39:25
Postat av: Maja

Mums! Brukar köra frukost på IHOP, de har grymt goda hashbrowns:)

2011-02-19 @ 09:14:46
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: nickiz

mumz.

2011-02-19 @ 19:05:55
Postat av: mamma Eva

åhh vad gott det ser ut! Snygga ær ni också! Jag har det fint på abc, kul att få resa lite genom er! Pusssssssss mamma eve

2011-02-20 @ 00:13:40
Postat av: Roxie

Fan va jag är avis på er alltså.. jag får liksom ont i magen så mycket saknar jag USA!!! Ååååh hade så gärna vart där med er nu.. Hoppas ni har de sjukt bra o bara njuter o gör ALLT ni kommer på :D

massa pussar!!!

2011-02-20 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0