Aventura

Det har blivit mycket solande på sista tiden så vi tog en paus i steket och drog till superstora Aventura Mall! Riktigt nice shoppingcenter men bussresan dit på 1 timme var mindre kul. Ännu mindre kul när vi hoppade på fel buss på hemvägen hahaha... men men vi fick i alla fall med oss snygga kläder och smycken hem!




Vi gick lös inne på Urban Outfitters!


hittade sötaste smyckena på Juicy Couture!
tänkte ta en fräsch islatte i värmen men får in en sockerbomb med 50/50 kaffe/grädde. De har grädde på allt här


over and out nu drar vi på roadtrip upp till Orlando och DISNEYWORLD!!
watch out for blondes on the road! roadkills ;P

peace!


Kommentarer
Postat av: mamma Eva

Hej mina fina! Vad kul ska ni leka med kalleplanka? Hoppas nu att Disney är underbart! Ni verkar trivas fint och jag kan säga att jag längtar grymt efter mina shorts...och det lär ju dröja dessvärre! Puss chickas from mamma

2011-02-26 @ 03:03:27
Postat av: Idaho from schweden

Ååååhhhhhh, i fukkin love you tjejer!!! Ni verkar ha det svingrymt, jag sitter och drägglar av avund varje dag här på eran satans blogg :D Nämen ni är så värda det och jag med egentligen, men men. Här sitter man hemma i kylan (FAST, det var EN plusgrad idag, nästan så att man får damma av shortsen iallafall) Hälsa spökhuset på disneyworld från mig, för det är nämligen obligatoriskt att besöka. Jag kunde seriöst inte sova på en vecka typ. Kolla isf om huvudet i skålen som vänder sig efter en är kvar, och speglarna som förvandlar en till något. ÅH JAG VILL VARA MED ER NUUUUUUUUUUUU. Gangstah love from a suede at home <<33333

2011-02-26 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0