första dagen



Igår var vi fortfarande i kalla Sverige, rååååååpeppade inför världens bästa 3 månader!!!



Men nu är vi i varma Miami eller rättare sagt South Beach!!
Trodde knappt vi skulle komma igenom tullen igår när jag (Emma) blev stoppad och förhörd i typ 40 min! Måste de välja mig som ser så jävla reko och ordentlig ut liksom. Jag blev utfrågad om ALLT och de gick igenom hela mitt handbagage men precis när jag trodde de skulle kolla om jag stoppat upp en påse knark någonstans så fick jag gå fri för att möta på Fanny ensam kvar vid rullbandet. Pulsen gick på högvarv kan jag säga, man har ju sett vad de gör på COPS!!! Stackars Fanny blev ju också hon svinrädd men när jag kom utspringandes från knarkrummet möttes jag av det här goa leendet!!!


DON'T MESS WITH ME AGAIN BITCHESSSSS!!


Kaxiga som få och rånöjda över att ha hittat till busshållsplatsen möts vi återigen av ett klappmongo nämnligen busschaffisen som garanterat inte hade fått ligga på ett tag!! Han vägrade att ta emot annat än exakta cash (det skiljde 70 cent mot vad vi hade) men efter många om och men släppte han in oss i alla fall...
Eftersom vi inte blev bästa vänner vågade vi inte fråga vart vi skulle gå av för att komma till south beach så vi chansade och kom.....HELT RÄTT!! Sån jävla rutin på oss alltså!! Nu bor vi på espanola way som är ett jättemysigt mexikanskt kvarter bara ett stenkast ifrån stranden!
Vi avslutade gårdagen och påbörjade semestern med otaliga pina coladas, mojitos och bärs tillsammans med en flötig nachostallrik extra såååååååås!!! Fantastiskt avslut på våran 24 timmar vakna dag!!!


puss Emma och Fannybus




ps. snart kommer du första bikinibildena (varning för bländning) ds


Kommentarer
Postat av: mamma Eva

Men usch, hur kan de ta fast dig Emma??? Fina bilder på mammas gata! <3

2011-02-17 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0