rygga eller rull?

Sista dygnet i Sverige!!! Pirripirr i maaaagen. Det mesta är i alla fall gjort vid det här laget. Ska ut och inhandla en adapter lite senare i eftermiddag bara och fixa en kontoutskrift. Annars kanske de tror att jag är en knarklangare i tullen ;P

Jag höll på att göra största tabben, glömde nästan min frisbee på vinden!!!! Hur skulle det se ut, 3 månader strandhäng utan min supersnygga frille... ej ok!!! men nu är den nerpackad tillsammans med magväskor, kokosolja, flip flops och bikinis!! Så jävla redo att bli brun och härlig!
Snart kommer Fanny hit från skåneland så vi kan sitta och va pirriga ihop!!!!

men ett frågetecken kvarstår...

RYGGSÄCK??


eller

RESVÄSKA???


hmmmmmmmmmm.. ska tänka på detta i badet! Har köpt en badbomb som skall njutas i fulla drag!

pööözz Emma

Kommentarer
Postat av: Lärarinna Norberg

GOOOBIT!! haha fan va kul vi kommer ha när vi ses! PUSS

2011-02-14 @ 10:45:52
Postat av: Björn

Om du har ett sådant linne som på bilden, helt klart ryggsäck ;) Fast å andra sidan ska ni inte backpacka, så kör med resväska... =)

2011-02-14 @ 16:44:23
Postat av: Emmchen

haha klart jag kommer gå runt med magtröjor 24/7 DVD!! men jag tar resväskan ändå tror det matchar med magtröjan!!!

2011-02-14 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0