Springbikinibreak Key west del 2

Vid lunchtid hade vi piggnat till efter gårdagens äventyr och tog en frisk promenad mot stranden. Men det dröjde inte länge innan vi tröttnade på hurtigheterna och tog en taxi istället...




På vår gata i stan=)




Far jag kan inte få upp min kokosnöt, diddiddeliddi...



Finns det hjärterum finns det stjärterum


Väl nere på stranden var festen redan igång men den skulle inte bli långvarig då världens oväder drog in över oss. På ett par minuter förändrades himlen från klarblå till ett tjockt svart täcke och regnet stod som spön i backen!














I´m singing in the rain..



Liksom alla andra på stranden ville vi fly undan stormen och försökte få tag på en taxi. Lättare sagt än gjort...



När vi var redo att ge upp dök en barhärtig sammarit upp och gav oss 8 dyblöta springbreakers skjuts.






Men lite dåligt väder kunde inte stoppa oss. Hallå, vi e söta men inte gjorda av socker!


Snart hade ovädret blåst förbi så vi chillade vid poolen resten av eftermiddagen















Say cheese


Cheeeeeeeese


det ska va gött å leva...










och så va festen igång igen...















det gick vilt till i sängkammaren...















...så vilt att sängen brakade ihop!














partysugna??








Fat Tuesday


vi träffade Ariel..hon ville hälsa särskilt till hennes trogna fan Nicole


När stans barer stängde gick vi tillbaka hem och öppnade åter vår egen













ingen fest i världen kan stoppa oss från att gå till stranden så vi var åter uppe med tuppen dagen efter



vadå solskyddsfaktor?!? kokosolja is da shiiiit!



sssccchtek...



















no top no problem isn't it so??!


poosemästarna mästrar ikapp


påkomna



rastlösheten tog ut sin rätt i massa roliga aktiviteter










hänget


Caroliiiiine


Yatzy!!! Monas halvarabiska temperament kommer fram ibland ;P





time to jetskiiii


vart står den snabbaste vattenskotern??











Au Revoir Emmiz och Fanniz pusspuss

Kommentarer
Postat av: nickiz

haha snyggaste ariel ever!! ;) oh my god vilka härliga bilder, jag är inte alls avundsjuk. jag vaknade upp till snöstorm imorse, wtf????!?!?!? äh fan jag kommer över imorgon ;) puss på er

2011-03-18 @ 10:15:42
Postat av: mamma Eva

Puss min sötisar! Det ser som vanligt underbart ut!!! Jag har dansat på incontro och nú ska jag sova!!! Puss

2011-03-19 @ 02:07:43
Postat av: Björn

Sweeeeeeeeeet!!!! Jag säger det igen, ni måste ju smugla med er dessa brudar hem!!!! Och ja ni får ju givetvis inte glöma er själva!!

2011-03-19 @ 05:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0